A közeli jövőben a "The World" nevű internetes szerepjáték óriási
népszerűségnek örvend. Egy számítógép, egy headset, és az internet
segítségével bárki bekapcsolódhat a 20 millió ember által játszott
játékba, és a rendszer fejlettségének köszönhetően a játékosok nem csak
külső irányítóként vehetnek részt a játékban, hanem a karakterrel
tökéletesen azonosulva ugyanúgy mozoghatnak és cselekedhetnek a
játékban, akárcsak a valódi világban.
A játékosok különféle szörnyekkel küzdhetnek, kincseket kutathatnak fel, labirintusokban bolyonghatnak, ezzel növelve tapasztalataikat és pontjaikat. Meghatározott cél nincs, mindenki a saját döntései szerint akár csapatokat alkotva küzdhet a szörnyek ellen, vagy beszélgethet és barátkozhat a többi játékossal. A játék egyetlen célja a szórakozás. De egyes híresztelések szerint előfordultak olyan esetek, amely során a játékosok a valódi világban kómába estek...
A történet akkor kezdődik, amikor Tsukasa, egy varázsló-karakter különös módon nem tud kijutni a játékból: benn ragad az RPG világában. Majd arra is rájön, hogy olyan képességei vannak, amikkel a többi játékos nem rendelkezik. Helyzete különös eseményeket indít el, melyek révén Tsukasa hamarosan a figyelem középpontjába kerül.
Mimiru, a talpraesett, hangos lány szerez elsőként tudomást Tsukasa helyzetéről, és nyomban a segítségére próbál sietni, bevonva az eseményekbe tapasztaltabb barátját, Bear-t. Elhatározzák, hogy megpróbálnak segíteni a fiúnak, még ha elutasítóan viselkedik is.
Tsukasa mellett ráadásul megjelenik egy addig ismeretlen szörny is, ami meglehetősen súlyos sérüléseket okoz a játékosoknak. Így helyzetére a Scarlet Knights, a The World önkéntes moderátor-csapata is felfigyel. Vezérük, egy fiatal lány, Subaru különösen nagy érdeklődést mutat Tsukasa iránt.
Mellékszálként még több karakter is bekapcsolódik a történetbe, mint például BT, Krim és Sora, akik egy titokzatos kincs, a "Key of the Twilight" után kutatnak. Mint később kiderül, Tsukasa-nak ehhez is lehet valami köze, így a szereplők útja is kereszteződik. Tsukasa pedig továbbra sem tudja elhagyni az RPG világát, sőt, talán nem is akarja valamiért...
A játékosok különféle szörnyekkel küzdhetnek, kincseket kutathatnak fel, labirintusokban bolyonghatnak, ezzel növelve tapasztalataikat és pontjaikat. Meghatározott cél nincs, mindenki a saját döntései szerint akár csapatokat alkotva küzdhet a szörnyek ellen, vagy beszélgethet és barátkozhat a többi játékossal. A játék egyetlen célja a szórakozás. De egyes híresztelések szerint előfordultak olyan esetek, amely során a játékosok a valódi világban kómába estek...
A történet akkor kezdődik, amikor Tsukasa, egy varázsló-karakter különös módon nem tud kijutni a játékból: benn ragad az RPG világában. Majd arra is rájön, hogy olyan képességei vannak, amikkel a többi játékos nem rendelkezik. Helyzete különös eseményeket indít el, melyek révén Tsukasa hamarosan a figyelem középpontjába kerül.
Mimiru, a talpraesett, hangos lány szerez elsőként tudomást Tsukasa helyzetéről, és nyomban a segítségére próbál sietni, bevonva az eseményekbe tapasztaltabb barátját, Bear-t. Elhatározzák, hogy megpróbálnak segíteni a fiúnak, még ha elutasítóan viselkedik is.
Tsukasa mellett ráadásul megjelenik egy addig ismeretlen szörny is, ami meglehetősen súlyos sérüléseket okoz a játékosoknak. Így helyzetére a Scarlet Knights, a The World önkéntes moderátor-csapata is felfigyel. Vezérük, egy fiatal lány, Subaru különösen nagy érdeklődést mutat Tsukasa iránt.
Mellékszálként még több karakter is bekapcsolódik a történetbe, mint például BT, Krim és Sora, akik egy titokzatos kincs, a "Key of the Twilight" után kutatnak. Mint később kiderül, Tsukasa-nak ehhez is lehet valami köze, így a szereplők útja is kereszteződik. Tsukasa pedig továbbra sem tudja elhagyni az RPG világát, sőt, talán nem is akarja valamiért...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése