2013/11/09

Galactik Football 4. évad ÖSSZES RÉSZ

Nos, a 3. évad véget ért... ÉS BEFEJEZETLEN. Nos, ez 2 dolgot jelenthet: filmsorozat vagy folytatás. A szappanopera-szerű Starwars-kombinációk után szerintem az utóbbi fog bekövetkezni, de ez csak az én személyes véleményem.
SPOILER! Még ugyan nem a negyedik évadból, de a 3. végéről elmondanák pár szót, amennyiben nem csak én nem tudok spanyolul, hogy megértsem (mivel az utolsó 4 rész spanyolul van fenn.. hogy miért, azt szerintem még a stúdió sem tudja, amelyik lefordíttatta). Viszont vannak spanyolok errefelé, így mertem érdeklődni, és NEM átverés, tényleg ez volt benne:
1.   Sinedd&Mei - újra. D'Jokot nem zavarja, SŐT Sinedd újra Snow Kids tag
2.  Sinedd szülei (igazi szülei!) előkerültek... Maya megkereste őket 

3.   Mei, MicroIce és egy rakás gyerek (köztük Sinedd kishuga) eltűntek egy flux izében amikor a holotrainerrel valami baj volt
4.   Aarchnak le kellett mondania az edzői szerepről, Rocket helyettesítette, Tia lett a csapatkapitány
5.  Adim terhes.. találjátok ki - igen, Aarch gyerekével

Galactic Football 4.évad 1.rész

Jelenleg csak egy részt adtak ki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése